haha

Kom på en sak som hände idag i skolan, Ida är jämt offret, för så fort hon kom idag så var Schönning på na, dom drygar jämt med varandra. Sen sa Ida något dumt till Schönning så ruska Schönning henne som Emils pappa gör på Emil, haha ser så jävla roligt ut, och Ida hon bara skrattar ;D Sen slängde han ner henne på golvet, där det låg massa spån så hela hon var full i spån ;') Sen Emilia blir kallad shorty hela tiden av Schönning för att hon är ganska kort ;D

Skrev sms med Wik nyss, han har aldrig hört ordet gört förr =) Så han skratta när ja skrev så, fast han har sagt att han ska börja säga så, så vi får väl se (: Han är alltid så glad, så man själv blir glad !

Min pappa tycker jag har blivit så glad på slutet, men jag tycker jag har vart lika glad som förr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0