hårsnodd eller häftapparat ?

Idag efter att jag hade slutat så skulle jag vänta tills pappa skulle komma och hämta mig i skolan, så fick Wikman för sig att han skulle häfta fast håret, haha han är sjuk denna människa, sen villa han häfta fast mitt hår med men det fick han inte, sen så skulle han häfta fast min byxor med, kanske ska börja sätta upp håret med en häftappåarat ist ;D , skrev inte så mycket igår vart mycket film ist, mysigt :) Sunes jul är så jävla kul, skrattade så jävla mycket särskilt när Håkan skulle åka skidor ner för trappen, har 2 timmar kvar att se på filmen... :) 

Snart så kmr Micke, Ann-Marie & Birgitta och börje på besök vi ska fika (fira Jonas). Så det ska bli trevligt, sitter sitta vid datorn så mycket :) Det är tråkigt när det blir för mycket :) Ha det så kul idag/ikväll! HEJ! 

Kommentarer
Postat av: tanja

sakar dig och sommaren 06 ännu mera :) när kommer du till gävle igen?:)

2008-04-07 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0