helt tyst ..

Idag så har det inte hänt så mycket, på idrotten försökte Söder skjuta en boll på mig. Och Wikman försökta knuffa omkull mig, men jag är ju såå stark så han klarade inte av de, haha ! ;) Sen när jag kom till kattas jobb var det helt tyst så jag trodde niklas var död eller något :D Men inte fan va han väl de heller, han satt och spela nå spel på jesper.nu så ringde telefonen så svarade han, så skulle jag hjälpa han på travet med sitt spel, och då skulle han lägga på, på en gång så knuffa han bort mig, sen drog han ner mig mot skrivbordet och börja killa mig, vilket jag hatar när han gör. Sen så medans det hände svarade en busschafför på Jullans sms, sen sa jag åt chaffören att slå niklas och då gjorde han de. :) hahaha!

Kommentarer
Postat av: JULLAN

jag fick ju sånt jävla bra svar
:D
"kl" skrev han :D

2008-04-10 @ 20:54:56
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0