hemma hos mor

idag har jag vart i hofors och hälsat på farmor och farfar, farfar tycker jag ska äta mer, men det går ju inte att äta mer om man redan är supermätt  :) sen övningskörde jag hem, det gick kanon :) och nu är jag hemma, myste med katten det första jag gjorde, ska nog ner och göra det igen. får väl se vad som händer ikväll, om diza har tid kanske vi skulle ses, eller så kanske julia skulle komma, annars blir jag bara hemma och kolla på film, trevligt iaf :)

snart är det maj och då fyller många år (tycker iaf jag), hoppas inte att snön ligger kvar då :)

10-
farmor
11- sandra & jimmie
13- jesper
22- linda
23- oscar
25- andreas
28- sofie


Kommentarer
Postat av: JULLAN

okej vad bra :)
har du vart de med ? fan, alla är de idag ju :D

2008-04-11 @ 18:50:47
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0