idag

idag i skolan hände det inte så mycket, bygde på bron bara. sen så tog jag jörgens och wikmans hammare, sen efter typ 1h faffa jörgen att jag hade den när jag visade den för han, sen kom wikman med en borr i ryggen på mig var skit rädd, men jag sa att jag inte hade den, sen la jag den på hans låda =) sen tyckte han att jag stog i vägen så han bärde bort mig ;D sen andreas har blivit emo, han skar sig på ett järn, så inte så mysigt ut :/  idag ska jag bara städa upp på mitt rum så det ser fint ut till på fredag, sen imån ska jag åka och handla det jag behöver och lite sånt :)

försöker få tag på skitungen emilia, men hon har väl inte mobilen med sig som vanligt ;D
ska snart äta MAAT ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0