jag blir så trött på allt

ja nu ska pappa börja jobba igen så då kmr väl jag och katarina få ett helvete om vi ska vara själva, man kmr inte att få mat här hemma heller bara för att hon ska banta, hon som är så smal..vill verkligen inte att han ska börja jobba, vem ska jag då prata med?! sen blogg.se loggar bara ut för mig idag. sen är det skola imorgon och det orkar jag inte med, det är så grymt tråkigt. sen är det snö ute, det är inte bra alls, nu ska det vara vår! sen är det en person som jag inte vet vart jag har nu, så jag ska ligga lågt ett tag..

det jag ser fram emot just nu är väl att jag ska till gävle i helgen, sen sommaren och tunisien :)<3

image36

Kommentarer
Postat av: JULLAN

men hon måste väl laga mat iaf? hennes barn lär väl få mat iaf? och du med då! annars kan du laga själv, käka donk eller komma till mig och äta. :)
jag ringer dig nu snart gumman, ily!

2008-04-13 @ 21:11:48
URL: http://juliahessling.blogg,se
Postat av: Marielle

(svar) ja jag med, vill gifta mig under en solnedgång! godnatt

2008-04-14 @ 00:15:03
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0