måndag

god morgon världen, häär kommer jag =)
imorse gick jag upp kl6 som vanligt, så fixade jag mig sen gjorde jag kafe till pappa gick in med det till han (men han sov) så jag väckte ha för jag var tvungen att veta om jag skulle ta bussen eller om han skulle in till borlänge.
linda: ska du åka in till borlänge idag?
pappa: ja jag blir väl tvungen, bussen har väl redan gått?
linda: nej det går en tio över.
pappa: kan du inte ta den då så jag får sova?
linda: jo visst kan jag de.
så gick jag ner för jag var tvungen att skynda mig och borsta tänderna, så hör man pappa ropa,
pappa: du linda kan vi åka tjugo i, hinner vi då?
linda: men du skulle ju inte in?
pappa: jo men jag känner mig så dum :)
haha söt far jag har tycker jag så han gick upp fast han var jätte trött för min skull <3

så nu sitter man här i skolan, jättekul ! ha en bra dag i skolan alla, efter skolan ska jag till kupoen och lämna in ett halsband och byta ut en grej på klockan, sen ska jag öpa hårspray, sen hem :) <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

JAAA, lite mer värme hade inte skadat. Jag drömde härom natten att jag vaknade och så var det tjugofem grader ute haha. Fatta förvånad jag blev. Men det var tyvärr ingen sanndröm, för idag visar tempen på 5 grader haha :)

2008-04-14 @ 08:55:17
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0