mys !

ja juste kan berätta om gårdagen. var i skolan först då, sen kom jag hem var ut och sola från fyra till fem, sen så gick jag ino ch åt, så typ vid sex så gick jag ut och mötte david, så var vi ute och gick så gick vi till ett tågspår, så kom det ett tåg så sa jag åt david att akta sig för att det skulle komma ett tåg, så han höll på att dö för han snubbla nästan ;') sen kom tåget och då vinka vi :) sen gick vi tillbaka, så lurade jag jonte att jag satt helt själv och ville vara social, så när han nästan gick på det så förstörde david allt, men han, anton och tim kom och mötte mig och david sen iaf, så gick vi till grannpojkarna och kolla på vänner :) sen så gick tim och anton hem, så satt jag och jonte i köket och prata. rätt trevligt var det igår iaf! ikväll så ska jag mysa med familjen, för imån ska jag vara i gävle hela dagen och kvällen :) <3


Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0