Seg dator!

Jag skulle fixa en skiva åt jonas, för han fyller år på måndag typ ! Men när jag skulle låna pappas & kattas data så var de nfan segare en min, och då är det illa ... Så tillslut vart jag så arg att jag sket i det så han får inget av mig, jag får ju inget av han ;D

Imorse när jag vakna var det svinkallt i mitt rum och jag fatta inte varför så kollade jag på elementet så stog den på 22 C, men så kom jag på att pappa sa att han hade stängt av de så kolla ja så var den avstängd och jag höll på att frysa ihjäl, det var nära döden då! Men nu har jag den på, så jag inte fryser ihjäl imorgon när ja ska gå upp :)

Kommentarer
Postat av: M A M M A.J E S S I C A

HejHej! Jag var endast fjorton. :S

2008-04-02 @ 21:32:19
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0