skadeglädje

Jag har kommit på att jag skrattar rätt mycket när någon gör illa sig, som idag när Järgen fick en planka mellan bena, då stig jag och asg, kanske lite taskigt men han skratta själv :) Och inte för så länge sen sa Emilia så här: vilken jävla skadeglädje du har ! (: haha, fast det är kul när killarna slår sig på fingrarna eller mellan bena eller något annat liknade ;)

Träffade kanske en hur go pojk som helst idag på bussen till Bäsna Wik, han skulle till Jonte kanske ska dit sen :) Han berättade massa roliga saker han hade vart med om, han är inte klok och vi kom fra till att Nokia 3310 är en hållbarn telefon det har både han och jag provat och den håller för mycket, han berättade vad hans kompisar och han hade gjort med den på en festival, det var helt sjukt att den höll ;D

Nu ska jag kolla på Sunes Jul, skriver mer sen ;) Jag vill också på student kryssning på söndag - måndag !!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Tack så mycket :D

2008-04-08 @ 16:26:14
URL: http://www.elsahofverberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0