tisdag, vilken dag

ja idag är det tisdag då, bara imorgon kvar sen är man ledig några dagar! ska till gävle imorgon till julia efter skolan, det är ju ssta april imorgon ;) jag vet inte vart vi ska en för julia och jakob har inte bestämt sig tror ja :) jag har en blåsa under tungan känner jag nu ;o idag var det blod överallt när vi byggde, bara för att marcus sågade sig i fingret, men han sa att det var mitt fel, för att JAG hade sagt åt han att såga en jätte liten bit, men det kmr jag då inte ihåg =') så tim satt och trokade upp allt blod medans han gick och tog tusen plåster ;o

sen skulle jag sätta i 3 spikar i en bräda, men alla vek sig så dom i min grupp retar mig nu för att jag inte kan spika, men det var bara för att dom kollade hela tiden då blev jag nervös för när dom inte var i närheten gick det hur bra som helst!

åt nyss mat tacopaj, jätte gott! och sen kl åtta ska jag kolla på tv! imorgon kommer mig PAPPA hem kl åtte på morgonen, men jag hinner inte se han för min buss går sju, så jag vet inte om jag hinner se han innan jag åker idag och då kanske jag hinner se han på söndag om jag har tur ;O <3 vart på loppis idag med, eller va det va, var och kollade där med katarina, sen åkte vi hem så köpte vi en glass var :) 

imorse kom min katt in till mig och myste <3

image22

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0