tjockat hela helgen ;o

i fredags så kom jag till hofors, åkte vi och kolla på orkhandbollen, så åkte vi och köpte pizza! sen kollade vi på tv på kvällen sen sov vi. kl sex på morgonen kmr magnus hem (han hade jobbat natt) så hundarna börja skälla, sen var det kört då var jag vaken, så då gick jag nästan upp. så lördagen gick åt till att baka en citronsmet med hallon maräng, plus att vi åkte och kolladepå  handbollen igen så var liam med så jag passade han, var helt slut efter att ha jagat honom i några timmar! så köpte vi korv innan vi åkte hem. sen på kvällen så åkte vi och köte kebab, så kollade vi på bad karma, något liknade hette den om den inte hette så, den var bra! så vart det söndag, sov iaf till kl åtta. så åkte vi till badhuset för liam hade avslutning på babysim. så busa jag med han på badhuset i två timmar, sen efter det åkte vi hem, vila ett tag, sen åkte vi till farmor för att fira liam. men innan det var vi och köpte hamburgare. så fikade vi tårta och bullar och massa hos farmor! sen nu innan vi kom hem köpte jag och familjen hem från max ;o en riktig tjockishelg må ja säga, men inte vart man nå större för de inte! kommer somna tidigt ikväll efter allt bus i helgen.

det enda liam sa va linda i helgen, minst 400 gånger sa han det!
liam: linda?!
linda: ja
liam: linda?!
linda: ja liam?
liam: linda.

Kommentarer
Postat av: sandra

jo, det var en rolig helg. tjejkväll på fredagen, riktigt kul. sen tog vi det lungt på lördagen & söndagen spelade älskling match! vad gjorde du då?

2008-04-28 @ 10:24:13
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: SANDRA

jaa, det var mysigt.
Taack. din design är också snygg..

2008-04-28 @ 16:23:02
URL: http://sssandra.webblogg.se
Postat av: SANDRA

har du haft en bra dag då?

2008-04-28 @ 19:22:54
URL: http://sssandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0