vissa äkta, andra skit

jag har äkta vänner, sen har jag trott att jag haft äkta vänner fast dom bara är skit, men jag kan inte säga att dom jag tycker är äkta är äkta, dom kanske sviker eller förstör en vacker dag, men så länge den bryr sig och hör av sig, och inte snackar skit om en så tycker jag att det är en bra vän, en som man kan lita på, som man kan berätta allt för. och dom som är skit dom har man litat på en gång i tiden, visst kan man prata eller säga hej om man ser dom, men man berättar inte så mycket, jag vet rätt mycket om äkta och skit vänner, jag har sjölv blivit mobbad och det är av dom jag litade mest på, men nu vet man ju att man ska inte lita på någon helt, jag har hört från många att den/dom som man liar mest på, det är dom som oftast sviker i slutet. men i slutet så kmr alla gå åt olika håll, man kan ha kontakten, men när man får familj och allt, ta det mycket tid. men jag tycker om dom vänner jag har och är stolt över att jag har dom, ni ska veta att jag älskar er mycket som vänner <3
 image32   image34

Kommentarer
Postat av: JULLAN

men jag kmr alltid finnas här :)
det hoppas jag att du vet lindzor! :)

2008-04-12 @ 13:07:26
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0