Helgen :)

Fredag : Idag så ska jag på hockey , det är leksands sista match eller va det var så man kan få gratisbiljetter om man har tur. Så jag ska dit med Emilia och hennes kompis Pippi (vet inte vad hon heter men hon kallas så). Så jag ska snart gå och fixa håret och lite sånt innan dom kommer och hämtar mig.

Lördag: Idag så kommer farmor,farfar & Fille hit. Vet inte om det kommer några fler , men de ska bli mysigt att få träffa & umgås med dom lite , va ett tag sen :) Så ska väl dom supa och spela kort så är väl jag med också :)

Söndag: Då ska dom åka hem , så då passar jag på att åka med farmor hem , för jag ska ändå till gävle på måndag & lite sånt trevligt :)  Men alla får ha en underbart trevlig helg <3

Jag saknar verkligen sommaren !

463767-2

Kommentarer
Postat av: jullan

Måndag: FIRA ETT-ÅRSDAG MED JULIA! :D

2008-02-22 @ 16:23:41
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0