IDAG :D ! <3

idag ska jag till gävle , till julish såklart ;) och idag är det vår 1 års dag , och de får ni tolka som ni vill :D tänk alla våra minnen bruden , dom är goa dom ;) men en av mina favoriter är kryssningen ärligt , bästa någonsin <3 hoppas det blir någon till någon gång , skulle vara skit kul :D sen allt annat är också bra , vi har fan kul . fast det jag tycker är synd är att jag inte bor i gävle nå mer , vi ses ju inte lika ofta då , sågs varje dag förr ju <3 men vi ses så ofta vi kan :D julia , du är min favorit och bästa vän helt klart! du betyder grymt mycket <3  



Kommentarer
Postat av: Jullan

Klart som fan att det blir kryssning igen för oss, lätt att det blir! :D och snart ses vi med, om några timmar bruden , jag älskar dig!

2008-02-25 @ 00:09:51
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0