¤

Ååh nej jag kom på att det är skola imorgon igen, men ja kmr komma till skolan halv 9 kanske måste göra en sak innan, jag vill att det ska bli torsdag för då får vi lov igen :D Sen på lördag ska jag åka hem, och på lovet hoppas jag att ja ska leka med anna, för det var ju ett bra tag sen man såg flickan :) Försöker få Oscar att börja skriva blogg men han vill inte, han sa att om han vann 50 miljoner så kanske, haha (: Vill att kl ska bli 4-5 så ja får åka iväg lite (: Igår pratade jag och min far om släkten, det är mycket men inte vet, men jag har ändå en favorit i släkten vilket jag tror många vet vem det är som känner mig :) Nu ska jag äta choklad, fick ju påskägg igår så var det choklad och massa gott i det, men jag har bara choklad kvar , muums :D

Kommentarer
Postat av: anna

tack hjärtat

2008-03-16 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0