besök

vi hade nyss besök av micke och hans fru , dom var och hälsa på för att min far fyllde år nästan nyligen :) så vi fikade och pratade , så kom vi in på ormar och fiskar . och det hatar jag , dom är så äckliga! men en sak som jag tyckte va sött , det var att när micka var utomlands så var det en kille som hade pringles chips , så apan tog dom och öppnade dom och åt , och om någon kom i närheten vart han galen , haha :D så fick pappa 3 dubbel tisslotter , men han vann inget , han har otur i spel :D 

sen skulle jag förklara för emilia det där med skärtorsdagen , men hon fattade inget , hon är blond den söta ungen , (hon är faktist blondare en julia, men säg inte det till henne ;D)  

imorgon börjar vi jobba igen på bron som vanligt i skolan , hoppas den blir klar snart , så vi får göra något annat ( fast vi ska ju riva bron med ;S ) jaja , nu ska jag till vardagsrummet och vara social och kolla på tv , det är så kallt i mitt rum så jag sätter mig nog framför brasan :) ha en fortsatt trevlig kväll , heejdå och god natt kommer inte skriva nå mer för idag :)  

hahaha , tycker den här bilden är så jävla
rolig , så det får bli dagens roligaste bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0