god morron :)

Som vanligt så vakna jag tidigt , jag vaknade halv 10 :) Så då fick jag frukost, så la jag mig och kolla på tv efter det, har nyss kommit in har vart ute, det är ju så fint väder. Ska laga mat om 10 min kanske, ska göra korv och makaroner för dom ville ha det här hemma och jag är så bra på att gör det så jag fick äran att göra det då :D Senare idag ska jag följa med när Joanna ska träna fotboll, ska kolla på. Men innan det så vet jag inte riktig vad ja ska göra, ska väl vara ute i det fina vädret iaf (: Igår kollade jag på melodifestivalen med familjen och så var jag ute en hel del det var skönt (: Nu ska jag ut och prata med min far lite kommer sen .


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-16 @ 12:05:15
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0