gomorron gomorron.

just nu sitter jag i skolan , och har datakunskap (inte så kul).
imorse ringde jag och väckte julia , hon lät så pigg ;) haha .
i fredags så var jag i domnarvet på maskerad , jag och emilia bestämmde oss i sista minuten att vi skulle dit , så vi klädde inte ut oss , sen när vi var utanför mötte vi ida och malin , så gick vi med dom ( dom var as fulla ;D ) så gick vi in , sen kom jag hem vid 2 , så gixck jag och la mig , dagen efter kollade jag på 28 veckor senare , fett bra :D tog det bara lungt den dagen , sen igår var jag på kalas :D lasse fyllde 40 år ( eller han fyller på tisdag ) :D
nu ska jag fortsätta jobba , hade heejdååå :D <3

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godmorgon ;D datakunskap suger blev klar med min kurs förra veckan :D

2008-03-03 @ 08:27:12
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: emma

godmorgon :)
hoppas alllt e bra

2008-03-03 @ 08:36:00
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0