hemma hos mor

nu har jag vart hemma i snart 2 timmar :) har ätit och lite sådant , pratat med min mor :D
imorgon ska jag köra till sandviken satt jag är där vid 9 , så ska jag ta bussen därifrån till gävle , så ska jag till tandläkarn , träffa marie , sen tror jag att jag skulle träffa marie , sen vet jag inte om jag ska träffa julia , får väl se sen om hon har tid , annars ses vi ju på lovet :) kan inte julia vara så kanske jag skulle vara med anna , eller så kanske krantz är hemma , vi får se :) skriver väl mer på söndag om det :D <3<3

saknar när man var liten , allt var så mycket lättare .<3

image24

Kommentarer
Postat av: Jullan

men vi kan leka efter du träffat marie + 2 ? :D
bara ringa mig när du kan , jag ska försöka gå upp i tid imorgon så :D

2008-03-07 @ 20:06:35
URL: http://juliahessling.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0