idag

idag så var jag och pappa och åt på max först, sen åkte vi till bussgods för att hämta tavlan som katarina gjort som vi skulle sälja till en kille. sen gick vi på kupolen kollade lite, så mötte vi katarina som var sur på pappa för att jag var med på kupolen och pappa var arg på henne för att hon var så töntigt för han tyckte att dom nyss hade vart själva på kupolen osv. sen så mötte jag emilia och staffan på kupolen så gick jag med dom, så gick vi och mötte jimmie, så åt staffan på taco bar, sen åkte vi till öb för att köpa godis, sen åkte vi till någon, sen hade tiden gått så fort att ja skulle ta bussen hem, så fick jag låna emilias busskort för jag hade glömt mitt hemma :) sen nu sitter jag här, ska snart äta mat och mysa med missen, sen imån ska jag sova hos farmor, mysmys (: så mycket mer har det inte hänt, så jag kmr inte att skriva på några dagar nu säkert (inte lika mycket iaf). <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0