kom på en sak

Att på tåget i fredags så var det en gammal kille som hade en katt som bara rymde sa han. Men konstigt om den rymde väskan den låg i var trasig och han hade försökt laga den med silvertejp . Så sa han att alla tjejer (han syfta på honkatter) var så dryga i mars .

Så frågade han mig : känner du också av det ?
jag : haha nej det gör jag inte .
han : nej inte jag heller .
jag : men det är väl tur det då .
han : ja fast det kanske kommer lite längre in i mars.

Och så lyckades katten rymma på tåget med , så katten springde runt i hela tåget , sen till slut fick han tag i den. Så när han gick förbi mig så skratta han och sa ; ja nu gjorde hon det igen .
men konstigt , väskan var trasig och så öppnade han väskan så dum som han va , så katten kunde rymma , men han sa att han skulle laga väskan, men han hittade inte silvertejpen han hade med sig.
Varför inte bara köpa en ny väska , en riktig kattväska ? ( han hade typ en sån där soprtväska , fyll med hål på sidorna , ja sen så var det hål i den pga att den va trasig ) och min syrra bara kolla på mig .

Fast jag har inte märkt att min katt är dryg , men hon äcklar sig lite mer en vanlig , men hon gnäller inte och vill ut , men det kanske kommer snart , fyfan . Jag tycker hon är jobbig när hon vill komma in på morgonen till mig , när hon bara kraffsar och gnäller utanför min dörr. Fast hon kom inget imorse , det var rätt skönt (:


Kommentarer
Postat av: Jullan

"Fast hon kom inget imorse , det var rätt skönt (: " hahahaha, linda, var gör du & din katt med varandra ? :'D

2008-03-04 @ 16:40:34
URL: http://juliahessling.blogg,se
Postat av: Egoina

så söt :)

2008-03-04 @ 19:01:12
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0