LOOOOV

nu har jag lov, fy vad skönt att bara få vara hemma och mysa :) längtar tills jag ska till gävle och träffa min vän julia, va ett tag sen vi va sist ! idag va det lite kul för jag och dom jag jobbar med höll på att hammra, så skulle wikman hammra i en spik så sa jag så här: du kmr snart slå dig på tummen ! och precis när jag hade sagt klart det så slog han sig på tummen såklart och jag börja asg , jag tyckte det var så kul men det tyckte inte han ;D haha. sen vart jag helt svart av hans hammare, vet inte vad han har gjort med den, men jag var till och med svart i ansiktet , och dom sa inget heller :O. hoppas jag ska vara med emilia något innan jag åker hem till mor, det skulle vara kul ;D

ont i huve idag igen, men det blir väl bättre nu när man får lov hoppas jag :) skriver mer sen när jag kmr på något att skriva !

Kommentarer
Postat av: Jullan

vad ska jag fixa åt dig då? :D
men hör av dig när du kmr till Gävle lr tidigare då! :) festa på lördag ? :D

2008-03-19 @ 15:37:32
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: Jullan

haha, ja men då jag mena ju :D
men vad ska du ha för dricka då ? :D
jag har en platta öl, och lite vodka, just nu. :)

2008-03-19 @ 16:00:59
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0