lördag,söndag

Igår så var jag i gävle halv tio inget var öppet och jag skulle till tandläkaren en timme senare , kul . Så fick jag tiden att gå genom att sitta och lyssna på musik , så gick jag till tandläkarn . Efter det gick jag ner till stan och mötte marie , så gick vi runt där , gick och fika prata ganska mycket om minnen , hahha fyfan vad dom är bra <3 haha , sen så var det en som ringde till mig , men vad han sa vill jag inte säga men det var kul ;'D sen typ vid 1 så kom natta ner till stan så gick jag med henne i några timmar , mötte julia :D och så mötte jag min pappa på stan (som bor 14 mil bort)

pappa : vad fan gör du här ?
jag : ja vad fan gör du här ?
 

Det är ju vanligare att jag är i gävle en han ( det sa även farmor med ), lite knäpp han är . Ja men iaf så gick jag och natta lite till på stan sen åkte vi hem till henne , pratade kollade på tv och så , sen tog jag 6 bussen hem för jag och mamma skulle kolla på en film , sen kollade vi på melodifestivalen . det var så bra att carola åkte ut , tycker nordman var mycket bättre :D

Sen idag typ vid 10:38 fick jag ett sms av pappa där han frågade vad nr till tandläkaren i gävle var (men jag duschade då så jag såg det inte föns 11:10) . Så ringde jag för att jag skulle säga nr , men då hade dom åkt in till gävle när dom var i valbo . Så berättade han att han hade ätit en macka från ikea så ramlade hans fejk tand ur , så han har en glugg i framtanden ;'D han ser jätte rolig ut . Så det har jag skrattat åt hela dagen ( men han säger att hans dag är förstörd ) Sen var jag hos farmor några timmar , sen nu är jag hemma :) Ha en fortsatt trevlig kväll <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0