överallt

slutadet du tidigt idag , men jag väntade tills emilia slutade så gick vi till kupolen för jag skulle göra en grej, men det blev inte så för dom hade inte fått in de ännu, sen så missade vi bussen till djurås så vi tog en annan buss till djurås gick till emilias mammas jobb och åkte hem med henne men innan det åkte vi till hälsocentralen (eller något liknade) för emilia skulle göra en sak, så åkte vi till apoteket för hon skulle hämta ut det men dom hade inte fått in det fast dom skulle få det på en gång .. sen åkte vi hem så nu är jag hemma ska kolla på film har jag bestämmt är på myshumör idag för jag har busat hela dagen med emilia ( jag bytte klass för en dag kan man säga ) va med emilias klass hela dagen, varför säger jag inte :) imorgon ska jag vara med emilia såklart, det ska bli superkul ;) alltid kul att vara med henne, fast hon är lite busig (: emilia tycker inte jag är normal, hon tycker jag tänker konstigt , vet inte varför :O , haha.


igår såg jag en bra film på 3an kl 9, fast det kändes som om jag hade sett den fast för lääänge sen, men ja vet inte kanske sett den på reklamen eller någt liknade :) ne nu vart jag film suger så heej så länge ! <3

Kommentarer
Postat av: ida

jag funderar på att göra lite inlägg om hur man går från photoshop till blogg.. Kolla in senare i eftermiddag!

2008-03-18 @ 11:51:13
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0