sega gubbe :)

Pappa kom nästan just hem för han har tränat, så ska vi åka till hofors och hämta syrran, men hans telefon ringer ju förfan hela tiden så vi kmr ingen vart så ska han äta och massa. Så grymt seg, om småbarnen har tur så ska jag baka choklad bollar till ikväll, men vi får se hur snälla dom är först.

Prata med mig farmor igår hon är så sööt, hon sa tta hon tänkte på mig (a), sen så skulle hon städa idag innan vi skulle komma. Men jag tycker att hon kan fråga Marie om hjälp för farmor har ju så ont. Men då sa hon att Marie skulle inte ens tänka tanken om att hjälpa till, men jag kan göra det en annan gång :D Så ska vi dit och fika lite , sen ska vi säkert spela kort som farmor alltid vill när barnbarnen kommer :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0