snart sommarlov

image63

hejsan, det var ett tag sen igen.. ska berätta lite saker som hänt tänkte ja :)
börjar väl med torsdagen, då var jag i skolan så fikade vi me klassen, sen spelade vi minigolf på idrotten och då såg jag att wik och jansson satt där så sket jag i golfen och prata med dom, så ville dom att jag skulle följa med att grilla på kvällen, så frågade dom om jag ville skjuts hem så jag åkte hem med dom. så sa dom att jag skule ta 4 bussen ner, men så var det inställt men att dom skulle ringa om det blev nå annat, så hämtade dom mig halv 7 till slut, så åkte vi till älvbrinken satt och drack och spela kubb :) sen kom det massa folk, dom kom och gick, sen gick vi till forssa till någon tjej, har glömt namnet, men någon hette iaf lovisa ! sen så på kvällen så skulle dom fylleköra hem, men vissa ville inte så tillslut sov vi i en bil. dagen efter vaknar jag av att manne öppnar dörren och säger att ja ska kliva upp, sen drog jag till skolan efter ett tag, tjejerna bara skratta åt mig!

och fredagen, så åkte jag hem mådde som jag förtjänade, va i valbo kollade på avslutningskläder, så träffade jag marie så hon hjälpte mig att hitta kläder, det vart bra. så väntade jag på att mamma skulle komma och hämta mig, sen när hon kom så övningskörde jag hem, gick väl bra. sen när jag kom hem så åt vi mat och myste fick paket.  sen på kvällen somna jag tidigt.

och idag så ska jag vara ute och sola rätt mycket, sen ikväll så är jag bjuden på middag, det kommer bli mysigt, händer nog inte så mycket mer. sen imorgon så ska vi ha kalas för mig så kmr några vet inte alla men aa, sen på kvällen ska jag åka hem igen!

SNART ÄR DET SOMMARLOV, PÅ TORSDAG !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dem är verkligen inget kul :) Okej kanske lika bra att du skippade det då? Vad bra, vad har du gjort? Jodå den är helt okej lite segt att åka till jobb nu.

2008-05-31 @ 12:30:54
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Steffi

Yay!Snart äre sommarlov asså, fattar inte..

2008-06-02 @ 17:55:52
URL: http://steeffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0