underbart

igår var jag hur glad som helst tills på kvällen tack vare en person, så vart det tjafs och massa, sen dagen efter var jag glad igen, för då va jag i skolan, efter skolan vart det kupolen, köpte en linne/t-shirt eller vad man ska kalla det. så på vägen hem så mötte jag david så var jag med han och jonte hemma, sen gick vi och kolla på fotboll, och var social, pratade med lite folk och så, trevligt:) sen kom jag hem, duscha och nu sitter jag här. är glad :D vilket jag verkligen inte var i går kväll ! ska snart gå och sova. <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad roligt :) Det blir säkert skitbra. Det ska bli jättekul såklat. Min dag var också bra, väldigt slö men bra :)

2008-05-15 @ 10:45:25
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Steffi

hehe, torsdag idag så kommer inte ihåg:P, nä men det var en bra helg:P,,

2008-05-15 @ 16:26:15
URL: http://steeffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0