kunde inte sluta bättre

tänkte berätta lite om helgen som varit, va i hofors och passade skitungar och kollade på när pappa spelade handboll. men de jag ville kom fram till var på söndagen pappas lag va rätt dåliga för att dom flesta var bakfull, men sen så skulle dom spela om 3:e plats mot äckellaget floberg. och de va så jävla jämt hela matchen sen när de va 1 minut kvar så låg vi under med 1 mål, så när de var 10 sekunder kvar började de andrsa laget att räkna ner för dom trodde att dom skulle vinna men så springer min pappa bort för att en skulle kasta ett långt pass, men så ser man 4 händer i luften och ala tror att de är kört, men dom missa så där står pappa med boll och när de va 3 sekunder kvar så lobbar han över målvakten så de blir mål, och det va ett så snyggt mål så de va inte sant, så plubliken ställde sig upp! jag var helt svettig bara för att jag var så nervös, sen var det straffar och då vart de lika igen och då gjorde dom så att om ena laget missa och de andra träffa så vinner de som träffa. och de gick bra för båda lagen första omgången sen andra så träffade pappas lag, så kom de en kille som skulle skjuta som såg så jävla säker ut men han missa och FAN vad glad jag vart, jag ställde mig upp och skrek. men jag kan ju lova att jag nästan var svettigare än dom som spela.. men de va skitvarmt i den hallen så de va lite på grund av de också, men fan va glad jag vart inte inte de där skitlaget vann, tycker inte om dom! Men de som va sjuk var att typ alla i de laget spelar handboll eller har gjort nyligen men ingen i pappas lag har spelat och dom är gamla men ändå så vann dom, helt sjukt. bästa dagen lätt och jag måste ju bara få säga att min pappa är ju bäst ibland! då va jag stolt när han avgjorde 3 sekunder innan de va slut! de va fränt att han våga lobba när de är så lite tid kvar!


Jag längtar till så jävla mycket nu så de är inte sant! På torsdag är de sista april och då ska jag vara med julia så ska väl vi festa och träffa folk, sen sa Malin att vi skulle se, och då blir jag glad. Sen är de ju snart min 18 års dag, efter de är de sommarlov och inte långt efter de är det ju peace and love !!!! JAG ÄR SÅ GLAAAD ! ibland älskar jag livet!


jag kände bara för att uppdatera för att skriva om de här för nu mår jag bra!

Kommentarer
Postat av: marie

va bra att du mår bra gumman :) <3

2009-04-28 @ 23:50:23
URL: http://mnstromberg.blogg.se/
Postat av: ´malin

loooveee yoooou !

2009-05-27 @ 19:52:48
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0