körkort !!!

men nu har jag ju glömt bort att berätta de viktigaste, jag fick ju körskort igår, jippi !
vilken lycka, så nu är jag friiiiare än någonsin. blev så lycklig/glad, ja ALLT utom de dåliga.

haha men de roligaste va när jag lurade mamma att jag inte klarade de,
sen när jag sa som de va skrek hon rakt ut, blev så glad att hon blev glad.
sen va de riktigt roligt att min granne blev så glad med! så igår va vi ute och
åt på en thai restaurang. och nu ska jag fixa mig lite sen blir de att ut och äta
idag igen fast med mamma och familjen där, igår var de med pappa!

idag har jag haft en jätte bra dag och även igår såklart, och imorgon kmr de
bli minst lika bra! de är nu jag är som lyckligast! i love it. men ska dra nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0