lite kortfattat om mitt lov hittills

efter skolan på fredagen så var de fest i en lokal för att malin fyllde 18 år, de va skit kul fram tills en viss tid då de spåra ur. trevligt att träffa nytt folk och malin såklart :)
dagen efter tog jag de bara lugnt följde med in till sandviken bara och köpte lite saker.

i går så kollade först jag och mamma på film, hämtade syrran sen stack jag och hälsade på maggan.
och idag så va jag i sandviken med malin först, sen åkte ja till gävle och träffa nathalie vi gick på stan och fika. sen när jag kom hem så fick jag för mig att jag skulle prova längdskidor, fyfan va jobbigt de va åt armarna.


bilder från fredags, tog inte så många men här kommer några!
  
  


Kommentarer
Postat av: Maria||

Det var otroligt kul att få träffa dig ! :)

2009-02-27 @ 10:37:28
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/
Postat av: malLing

Nääär ska vi umgås då gumman?:Dn<3

2009-03-29 @ 13:44:16
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0