speciell vän

Men nu va det länge sne jag skrev såg jag, vad fan har jag gjort i tre dagar ? Knasigt, men så är det ibland. Har inte så mycket att berätta förutom att jag ska jobba imorgon 14.00-22.00. Juste, jag solade även idag ser ut som en kräfta!


Men nu ska jag berätta om en vän till, en speciell vän faktist!



Namn: Malin Sundberg
ålder: 18 år såklart
bor: sanviken
linje: omvårdnad

Haha bilden säger väl allt, vi har skit kul tillsammans. Jag och Malin träffades genom att båda spelade handboll, så vi fick en bra kontakt genom den, sen började vi att ses på fritiden. När jag slutade på handboll pga av att jag skulle flytta till borlänge så skrev vi mycket på msn, efter ett tag tappade vi kontakten pga av att jag var mycket med julia och malin jobbade väl rätt så mycket. Men när jag blev ovän med julia tog vi tag i det där och nu är vi tajtare än någonsin, vilket jag har grymt glad över! Hela Malin är en toppen tjej, alltid glad, positiv och även busig. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för det finns ås mycket gott att berätta om henne, men jag litar verkligen på henne om någon. Hon är helt klart bäst i mina ögon jag har sagt det förr och jag säger det igen, du kommer alltid att vara min bästa. Du är guld värd vännen, du ska veta att du alltid kan lita på mig vad den än är, det är ju det vänner är till för!

Bästa minnet med Malin väl allt, handbollen, festerna och alla andra dagar. Alla har varit lika roliga faktist. Fast roligast var nog ändå när du och jag skulle på krogen första gången tillsammans det var en lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-22 @ 20:29:14
Postat av: linda

Hej,

Vad tycker du om mina örhängen i mitt senaste blogginlägg?

Kika in i bloggen och säg vad du tycker :)

2009-10-22 @ 20:44:19
URL: http://lsjoedin.blogg.se/
Postat av: ´malin

hihi <3, du är min bästa vän och betyder allt för mig!! Det hoppas jag att du vet ! Vi måste ju gå på krogen tillsammans igen pluttan!! ;) På lovet ska vi leka, bara så du vet!! :) DU ÄR MIN BÄSTIS FESTIS! <3333 hihi

2009-10-22 @ 22:01:45
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
Postat av: johanna

sv, vad bra :) jag med!

2009-10-22 @ 22:07:36
URL: http://jsch.blogg.se/
Postat av: sara

fin bild :D



varför bråkar du med din kompis för ?

jag bråkar också med en kompis nu... :(

kan du inte berätta här i bloggen ?

2009-10-25 @ 22:32:53
URL: http://sara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0