fick skäll av sitt eget barn

Pratade nyss med Farmor, hon är iaf hemma nu. Hon berättade att Mia hade ringt och skällt på henne, så sa Mia så här: Nästa gång du bara tar ut foten ur hemmet så ringer du Uffe och berättar vart du ska, och de spelar ingen roll om han skulle vara i Afrika, ring ändå! HAHAHA säger jag bara! Hur skön är inte Mia då ?! Farmor fick "skäll" av mig med, fast jag srattade mest. Hon är min älskling farmor så jag kan ju inte vara arg på henne!


Jag blev så glad nu efter att jag pratade med henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha jo kråkan är roligt! :D

Jag ska sälja faktiskt, måste få upp lite pengar nu. !

2009-09-03 @ 18:03:03
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0