svininfluensan ?!

Vi pratade om de idag i skolan, och som dom flesta säger så är de liksom inget farligt så utan de är en vanlig influensa som dom har döpt till svin "för att de ska låta farligt". Sen den där sprutan som vi ska få är farlig, de är massa ämnen i den som inte är bra, men dom vill "pröva" utifall de fungerar på oss ungdomar. Men de blir då ingen spruta för mig i alla fall, tycker inte om sprutor och blir jag sjuk så är de väl så. En vi vår klass hade ju de, och de va liksom inget farligt med de!


Idag när jag vaknade hade jag så ont i halsen, så jag har gjort i ordning te nu så jag ska kolla på tv och knapra hals tabletter, så att jag blir frisk !

Kommentarer
Postat av: > emelie smolle

superfin blogg ! :)

2009-09-03 @ 17:07:26
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0