every smile i make

I used to feel so insecure
Put a look on every door
'Til you came my way
Now finally I understand
I hold the future in my hand
As waves rush to land

Hear me shout in the name of love
Raising my hands to the sky above
(In the name of love, the name of love)
Cross the seas over time and space
I'll be by your side 'til the end of days
('Til the end of days)

All my love is shining through
In every breath I take
Every smile I make
Shining bright and true of you




Idag har jag varit hos Annis i Gävle, vi kollade på när hennes kille
spelade fotboll sen åkte vi till valbo och handlade lite, sen åkte vi
till hennes föräldrar och käka god mat! Sen åkte vi tillbaka till Gävle
igen och myste lite på O'learys med hennes kille och hans kompisar!

Ayia Napa var helt underbart, helt galen vecka må jag säga! Studenten
var sjukt kul, synd att de är över nu bara.







för jag har tagit studenten.. FYFAN VAD JAG ÄR BRA!



Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH! Vad den här bilden gjorde mig glad!

2010-08-15 @ 00:34:09
URL: http://korks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0