c",)

vi fick nyss besök på våran gård av en igelkotte, undra vart katterna är!?
han kanske redan har stickt dom. nej då, de tror jag inte men ha var på
besök och åt myror, de va säkert jätte gott !

kollade igenom gamla bilder, man kan inte annat än skratta,
fan vilka fula bilder men de är minnen må jag säga, ångrar
inte något faktist !

jag är iaf trött som satan, idag har jag varit och badat i hålldammen,
när vi kom hem cyklade jag och jonna till maggan och hälsade på
sötnosarna. snackade med malin för ett tag sen på sms, tror vi ska
gå och kolla på bio på tisdag, hoppas. så de blir nå kul innan jag
åker hem igen, har lovat pappa och katta att jag ska vara taxi åt dom
på lördag, de är 60 års kalas för amme. så jag ställer väl självklart upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0