de förtjänar jag

efter en "lång" dag på jobbet (4 timmar) så åkte jag hem
klippte gräset, duktigt jag va. sen käkade jag god mat och
tog ett glas vin, jag kände att idag förtjänade jag faktist de.
de är så gott ibland med vin. fast som jag alltid säger så
är de första glaset alltid äckligast !

idag på jobbet frågade dom och sa så konstiga saker, eftersom
jag egentligen inte  jobbar där så är de ju svårt att veta.

vilken färg målar hon möblerna med?
ja, de är ju vit färg men vilket märke vet jag inte.
fungerar den här klockan?
de borde den göra!
vad kostar de här ?
står de inge pris så vet jag inte.

men de roligaste var ju en gubbe, han va snäll
men knasig.

gubben:fungerar den här klockan?
gubben:får man öppna och kolla?
jag: ja självklart.
gubben: den här klockan är från clas olssons!
jag: jaså?!
gubben: ja för den har batterier.

vad menar han med de, alla klockor har väl de!?
sen så vet jag att katarina inte går och köper
klockor på clas olssons, utan de ska vara gammalt !
aja vissa är ju tokiga! klockan var från någon
gammal tåg station som hon hade köpt någonstans.




Kommentarer
Postat av: karro

söt blogg :D

2009-08-13 @ 20:27:28
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0