inte skrivit så mycket idag för att..

ja idag blev de lite sen bloggning men de är
för att jag imorse åkte iväg till kupolen med
pappa, för vi skulle hanlda present åt min
syrra, (hon fyller år på fredag) men är inte här
då, så vi firade hennes idag, köpte även en
fin tröja på cubus. menmen, köpte en jätte
fint "fest linne" till min syrra, sen köpte pappa
en skjort aktig tröja! hon blev iaf super nöjd !
så de blev glasstårta idag, mums på de !

sen har jag även spelar kubb idag med syskonen.
haha, jag förlorade alla gånger, vilken sopa jag är !
så nu händer de inge mer idag, för imorgon ska
jag upp tidigt för vi ska skjutsa ungarna till skolan
och min syrra till mamma, sen ska vi till hofors
och hämta farmor för vi ska till valbo på ikea och
lite sånt och kolla, ska bli så kul att träffa min älskade
farmor!
så de blir inte så mycket skrivade imorgon heller
kanske lite på kvällen, ha en toppen bra kväll och dag imorgon!

 på onsdag börjar skolan igen, kul att träffa flickorna igen !


Kommentarer
Postat av: emma

hahah sant, jag älskar när man själv är "nykter" och kan underhållas av alla andra

2009-08-16 @ 22:28:47
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: karolinajonsson

ska kolla på en skräckfilm :)

2009-08-16 @ 23:10:14
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha ja :D

ja, det hade varit kul att kunna =)

2009-08-16 @ 23:14:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0