klantskalle

min dator är så seg och dampar bara, blir så irriterad.
har inte tid med att datron ska krångla! gjorde mat till
mig och pappa idag men kan åkte lika fort som han
kom hem, katts bil vill inte starta. jag är rastlös också,
så jag lär väl hitta på nå snart. och snart får jag åka hem
till mamma igen och träffa skrollan och maggans hundar 
ludde och nalle. så sjukt söta! bilder på dom kommer senare.

och så min klantskalle till pappa, han köpte en ny kniv för någon vecka sen,
så skulle han skära bort någon grej från ett spännband. men så slant han
och skärde upp halva tummen, så kom han hem och stod i dörröppningen
till mitt rum.

pappa: linda, vad gör du?
jag: inget, sitter vid datorn.
pappa: men kom och gör lite nytta ist!

så satt jag kvar så kom han fram till datorn så reste jag mig från stolen
så tog han sin hand framför mina ögon, och så såg jag att de bara rann
blod, så då fick jag skjutsa han till hälsocentralen, så fick han sy åtta stygn.
haha, så jävla klantig man får vara, typiskt nilsson! han borde inte få köpa nya
knivar och han som var så glad över att han hade köpt en ny kniv! men de spelar
ingen roll hur klantig han än är för jag tycker om han ändå, men då var han inte stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0