smärta

Om en stund så är de mat, idag blir de kyckling och ris GOTT! Efter de ska vi in till gävle på apoteket, jag har så jävla ont så vi lär åka in och köpa en sak, men säger inte vart. Så skulle vi någon annanstans med och kolla om dom har fix och fog. Mitt projektarbete jag ska göra i trean är att jag ska kakla om badrummet uppe. Så därför ska vi ha fix och fog, de kommer bli skit snyggt när de är klart, och så kommer jag ha en före och efter bild!

Jag åker inte hem till Borlänge idag, utan de blir imorgon. Ska inte gå till skolan imorgon, för jag vet att de kommer bara att bli sämre, sen tyckte Thomas att jag skulle vara hemma med, min Apu ledare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Helst digitalkamera.. men kommer nog aldrig upp så högt! :P

Min kompis kom på det högsta, hon valde en tv :p

2009-09-06 @ 12:50:24
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad tycks om dagens look a likes och alla andra som ligger uppe på min blogg? :) Nya look a likes nästan varje dag! enjoy :)

2009-09-07 @ 11:47:04
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0