gott

Idag när jag kom hem från skolan så var det så fint väder så jag var ute, sen sa pappa att jag skulle platta till leran, så jag körde bilen fram och tillbaka, men det hjälpte inte så mycket, så jag sket i det. Sen gick jag in lyssnade på lite musik, sen började jag med maten, det är hur gott som helst (min favoritmat lätt) . Sen igår så kolla vi på film jag såg första filmen men andra filmen så somna jag så jag gick och la mig när jag vaknade till sen, då var det 10 min kvar av filmen :) lyckat!

Har inte lurat någon idag, har inte kommit på nå bra. Men vår lärare sa att vi var lediga på fredag, men det va vi ju såklart inte (: Sen imorgon ska vi bygga på bron bara, sen på Torsdag ska jag och pappa ut på äventyr, handla mat till fredag och sånt (: Och efter trosdag är det FREDAG och då blir det mysigt ! berättar mer sen (: Om det blir nå av, får se vad emilia säger imån men det blir förmodligen av =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0