GRÄÄTZ <3

fortfarande trött efter helgen, sen är dagen allmänt tråkig. snart är det onsdag! då far jag hem mot gävle hållet.
ska strax gå och lägga mig, sen imorgon blir det skolan igen... ska bli skönt och få bara ledig tors- och fredag. jag ska jobba med lite rester då.. GRATTIS LIAM SÖTUNGE 3 ÅR!<3 jag och katarina har inte sagt ett ord till varandra idag, bara hej, vad kul jag ska få hemma när pappsen är borta. saknar han som tusan<3 och snart fyller farmor år med, och hon ville ha talk? något sånt hette de, ska väl försöka hitta de då :)  

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jaa, det har jag väl. kom tillbaks till skolan efter två veckors prao.

2008-04-28 @ 21:35:56
URL: http://sssandra.webblogg.se
Postat av: sandra

det var det också :)
låter som du hann med mycket roligt! skönt att det inte är en hel vecka nu. ska du göra något kul?

2008-04-29 @ 08:41:04
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0