lindas mutta är ...

Idag så kunde jag inte vara med på Idrotten, så jag och Schönning fick sitta inne i ett rum och göra vg uppgift. Så frågade jag vad han hade skrivit och så
sa han så här: Lindas mutta är hårig!
jag: men skriv det då.
han: mm jag ska
(så börja han skriva allt)
när han var klar

jag: men hur ska du få bort det där nu då, jag har ju suddet?
han: HIT MED DET DÅ!
jag: nej "nu går jag och säger till lärare"
så började jag gå, så tog han tag i min arm, sen jag drog bakåt(och han framåt), så släppte han så jag flög bak, så började jag asgarva! Så gick jag ut i salen, men jag stod bara och skratta, så läraren trodde jag behövde hjälp. Så kommer läraren in.
Läraren: behöver ni hjälp?
han: nej, men jag behöver nytt papper.
och jag brast ut i skratt, vilken tönt, så hade strukit över de han skrev och knöla ihop pappret sen fick han ett nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0