skolan

Sitter i skolan och ska skriva en jämförelse mellan England och Sverige på ENGELSKA ;o fyfarao vad svårt! Idag på lunchen så slängde killarna snöbollar på alla, sällan :) Sen när jag satt inne i "lekrummet" så tänkte Söder lyfta upp stolen eller något när jag satt på den, men ja såg att alla kolla bakom mig så jag fatta att det var något lurt :) Har inte hänt så mycket roligt idag, ska snart på idrott det är kul :D ! Linus sökte på pokemon på google, så skrev han ut två bilder på alla pokemon, mogen pojk "killarna är helt tokiga i pokemon" dom satt och drog upp hur många som helst för inte så jätte länge sen! Sen sa dom att dom skulle plugga på alla pokemon ;o !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Hejsan! Är du intresserad att få nyttiga tips om mat, träning och lite mode? Då är denna bloggen den rätta för dig! Besök gärna bloggen www.ToppHalsa.blogg.se :)

2008-04-10 @ 15:47:09
Postat av: lisa

vilken söt blogg du hade ^^
ha en bra dag :D

2008-04-11 @ 11:51:05
URL: http://lisaslisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0