sool och värme

idag har det varit soool, och såklart så fick jag äntligen vara ute och jobba då, tycker om att jobba ute så länge det är varmt :) på lunchen så var jag och några till dollar och handla godis, sen så skulle en av dom gå in på barnens hus och köpa hockeykort, vet inte om han skulle ha dom själv eller om han skulle ge bort dom =')  
david tycker jag är översocial bara för att jag satt längst fram i bussen och pratade med chaffören, men han är ju snäll så då kunde ju jag vara snällt och prata lite tänkte jag =) och sen jonte säger att jag limmar, men det gör jag då inte, inte på den han syftar på iaf .. :') nu ska jag ut i den fina väderet iaf <3  

Kommentarer
Postat av: jouvina

sv; ja, det är ju det som är skönt! tråkigt att jag kanske måste åka själv bara, gillar inte flygplatser så värst mycket, haha. oooh, jag vill också ha sommar!

2008-04-16 @ 16:42:31
URL: http://jouvina.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, riktigt mysigt väder ute idag:) funderar på en promenad snart!

2008-04-16 @ 16:59:59
URL: http://manillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0