tv

min far var med på tv idag i 2 sekunder kanske, har är hur glad som helst att dom visade det. Det är nästan det enda han har tjatat om idag :D Och så fort någon ringer så säger han det, om det är någon som han känner (: Han är säkert med i tidningen imorgon i dalarna, för dom ställde några frågor till han med. Så han skulle väl köpa tidningen bara för det , köper aldrig den tidningen annars :D

Haha, det är så kul att retas med Emilia, fast man vet att man får tillbaka när man minst anar det ;) Så då är det inte lika kul nå mer ;D Får se om ja ska vara med henne i helgen, om hon vågar ;D Hon verkar tro att jag är döds sjuk och att man inte kan vara med mig, men jag hade du bara feber igår och förrgår, idag har jag bara ont i huve och magen (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0