valbo

sen igår efter att jag och malin hade varit i valbo och
köpt present till anna, fikat och kollat lite, så åkte vi
hem till henne. haha, vi hittade nästan inte dit, malin
var tvungen att ringa och fråga några gånger, sen blev
de som de blev! men vi hittade ju iaf. men tänkte lägga
in några bilder på de med, på folket som var där!

jag börjar så klart med en bild på födelsedags barnet!







jag avslutar iaf med en bild på min favorit flicka, fast hon visste inte om att
jag knäppte på henne, men de blev iaf en när hon kollar åt ett annat håll.

eftersom jag inte kommer ihåg vad alla heter så skriver jag inga namn,
och jag va nykter men inte fan kmr jag ihåg namn för de, haha
men alla som var där var iaf jätte trevliga, vissa kände jag igen sen förr.

Kommentarer
Postat av: ´malin

hihi sötfis <3 du är min bästa vän!

2009-08-11 @ 16:48:32
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0