godmorgon alla morgonpigga !

igår så gick dagen åt att sola och bada men sen på eftermiddagen så åkte jag in till sandviken och köpte lite fika sen gick jag till malin så tog vi en picknick i det fina vädret, mysigt ! Jag hade iaf en jätte trevlig dag och de är tack vare malin !

idag blir det att sola och bada igen i poolen hemma. sen imorgon åker jag ända ner till göteborg och de ska bli så kul. älskar göteborg ! kommer hem om en vecka. vecka 29 åker jag tillbaka till pappa för då kommer farmor och farfar så de vill jag inte missa ! hoppas alla får ett trevligt sommarlov.

                                           <3
                                          pusspuss

Kommentarer
Postat av: ´malin

Jag säger det sen gumman ! ;)

2009-07-12 @ 16:38:25
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0