smärta!

vaknade igår morse av att jag hade skit ont i magen, gcik ner och tog två tabletter men inte hjälpte väl de, sen senare på dagen så tänkte jag mer på att jag bara hade ont på högra sidan av magen inte hela och då började jag fundera på vart bilndtarmen sitter. så jag ringde och frågade mamma eftersom jag själv var osäkert och den sitter såklart på höger sida bara för de. så vi åkte in till sjukhuset för att kolla, hade lite feber men än så länge såg dom inga teckan på att de va bilndtarmen men att de kunde komma. och jag har lika ont idag fast de gör ondare idag när jag går. så vi får väl se hur jag mår senare idag och imorgon, ska ju vara med malin imorgon så jag hoppas de blir bättre. sen ska jag ju på krogen på lördag, så nu hoppas jag på de bästa.

de är så jobbigt man inte kan göra någonting nästan utan att de gör ont !
fan jag har inte tid med att bli sjuk eller att ta bort blindtarmen har så mycket som jag lär hinna med, och snart har jag teori provet och uppkörningen vill ju inte precis avboka den.

funderar på att ta hem ett sånt där medel som ränsar blindtarmen, för doktorn sa att de kunde bli bättre då, men kul att sitta på toaletten hela dagen då, om man nu gör de det vet jag ju inte men skulle tro de.

aja nog pratat om de, man har ju gulliga kompisar som bryr sig när man blir lite dålig iaf och min familj är den bästa !
vad skulle jag göra utan min familj och mina kompisar ?! 

Kommentarer
Postat av: anonym

Bloggaren (desiree) dissar först saker sen köper hon det dagen efter.. tycker hon är riktigt mobbad.



Läs inlägget om henne i min blogg

www.falsksanning.blogg.se

synd att hon inte är sig själv..

2009-07-23 @ 12:32:39
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0