bussar

Det går ju så många bussar hem till mig så jag vet aldrig vilken jag ska ta (eller inte) , jag skulle egentligen sitta på bussen hem nu , men som tur var så slutade Katarina kl 2 så jag åkte hem med henne . Det går två bussar hem och två till skolan , det är dåligt tycket jag . Det är inte så kul när man har sovmorgon då lär jag komma tidigt i vilket fall , så får man sitta där själv tills alla andra kommer , men som tur så har vi nästan aldrig sovmorgon :D

Johan är så snäll , jag berätta om vad två i min klass gör så då sa han att jag fick flytta till han om jag ville, så sa han att jag skulle få vara med han och hans kompisar isf , och att han tycker dom är töntiga som inte kan vara fler en två . Fast jag håller med han , ju fler desto roligare :) Sen Julia sa samma sak , för så höll man ju på när man va liten och inte kom överrens :) Dom är snälla dom två <3 

Kommentarer
Postat av: Jullan

MEN DU SKA JU FLYTTA TILL MIG OCH FÅ ÄTA HUR MYCKET DONK DU VILL OCH KÖPA JÄTTE MYCKET KLÄDER & SKOR! :(
du får sova mellan mig och Jakob om du vill ? :)

2008-03-04 @ 16:13:46
URL: http://juliahessling.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0